Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Opel Crossland X RM 2020, 2021, wyprodukowanych w Hiszpanii, może nie działać dźwięk ostrzegawczy pasa bezpieczeństwa pasażera.
Maflow, spółka z Grupy Boryszew, jako pierwsze przedsiębiorstwo w Polsce, podpisała umowę kredytową na finansowanie inwestycji zagranicznej w Meksyku. Jest to pierwsza transakcja na rynku udzielona w ramach systemu wsparcia eksportu wprowadzonego przez KUKE.
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący na polskim rynku producent opon do samochodów osobowych i ciężarowych, po rekordowym pod względem przychodów 2021 r. kontynuuje wzrosty.
Bosch, wiodący globalny dostawca technologii i usług, zakończył rok 2021 w Polsce solidnym wzrostem. Skonsolidowane przychody firmy ze sprzedaży zewnętrznej na polskim rynku wyniosły blisko 6,1 mld zł (ponad 1,3 mld euro), co oznacza wzrost o 8% r/r.
Przedsiębiorca KIA Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki KIA, modele: Ceed, Ceed kombi (PHEV), Proceed (CD) i XCeed (PHEV) (CDCUV) wyprodukowanych między listopadem 2021 r. a lutym 2022 r. w Korei Południowej, może występować usterka napinaczy pasów bezpieczeństwa przednich foteli, która może prowadzić do nieprawidłowego ich uruchomienia podczas kolizji, zwiększając ryzyko obrażeń pasażerów.
Podczas zakończonego 11. Forum MotoSolutions - best practices w przemyśle motoryzacyjnym, które odbyło się w Krakowie (19-20 maja) po raz siódmy zostały wręczone Nagrody Polskiego Przemysłu Motoryzacyjnego.
Przedsiębiorca Volvo Car Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volvo XC40 BEV (rok modelowy 2021 i 2022), istnieje ryzyko niezamierzonego przyspieszenia pojazdu lub braku rozruchu.
Jeszcze 15 lat temu, branża automotive broniła się przed zmianami, które oferowała nowa technologia i postępująca automatyzacja, argumentując to brakiem gotowości konsumentów. Teraz, cały przemysł przechodzi kolejną rewolucję. O przyczynach tej zmiany opowiedział Zuhri Yusof, Executive Advisor w Hicron, który z branżą automotive współpracuje już od blisko 20 lat.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności