Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
alt Mitsubishi Motors Corporation sprzedała od momentu debiutu rynkowego w 2013 roku, 200 000 egzemplarzy flagowego modelu Outlander PHEV - pierwszego na świecie samochodu SUV z napędem hybrydowym z zasilaniem z gniazdka (plug-in).

Światowy sukces Outlandera PHEV pokazuje skalę popularności, jaką zdobywają pojazdy z napędem elektrycznym w czasach głębokich przemian technologicznych zachodzących w przemyśle motoryzacyjnym.
 
outlander phev_200_000_sales_milestone_april_11th_2019

Od debiutu na rynku japońskim, Mitsubishi Outlander PHEV jest sprzedawany w ponad 50 krajach na całym świecie. Na koniec grudnia 2018 r. był najpopularniejszym samochodem hybrydowym typu plug-in na świecie. W ciągu ostatnich czterech lat (2015-2018) stał się także najlepiej sprzedającym się hybrydowym pojazdem plug-in w Europie. Świadczy to o jego ciągłej ewolucji technologicznej, doskonałości konstrukcji i innowacyjności.

Wielokrotnie nagradzane połączenie wydajności napędu elektrycznego i możliwości, jakie daje SUV
 
Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego Mitsubishi Outlander PHEV, dysponuje wyjątkowym, nie wymagającym skrzyni biegów zespołem napędowym, składającym się z silnika elektrycznego napędzającego przednią oś i silnika elektrycznego dla osi tylnej. Takie rozwiązanie gwarantuje energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa.

W ciągu ostatnich sześciu lat Mitsubishi Outlander PHEV zdobył na całym świecie wiele nagród i wyróżnień, w tym m.in.: nagrodę „Najlepszy pojazd typu plug-in 2019 roku” przyznaną przez pismo „Company Car and Van” w Wielkiej Brytanii, nagrodę „Zielony SUV roku 2019” od Green Car Journal w USA i tytuł „Najbardziej Innowacyjny Samochód w Japonii w latach 2013-2014” oraz nagrodę „Technologia RJC 2014 roku” (pełna lista nagród znajduje się poniżej).

Najnowszy model Mitsubishi Outlander PHEV*2 II generacji z 2019 r. oferuje obniżoną emisję CO2 na poziomie 40 g/km (skorelowane z NEDC), 46 g/km (WLTP) i wyjątkowo niskie zużycie paliwa, na poziomie z 1,8 l/100 km (NEDC) oraz 2,0 l/100 km (WLTP). Dysponuje zasięgiem 54 km w trybie bezemisyjnym (NEDC) i 45 km (WLTP).

Mitsubishi Outlander PHEV 2019 wykorzystuje innowacyjny, usprawniony mechanicznie układ napędowy, wspierany przez nowy, wysokowydajny silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra. Inne ulepszenia obejmują między innymi akumulator o zwiększonej o 15 proc. pojemności i o 10 proc. większej mocy, wzmocniony o 17 proc. tylny silnik, co skutkuje lepszą dynamiką jazdy. Samochód otrzymał również dwa dodatkowe tryby jazdy: sportowy i jazdy po śniegu.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
RADMOT Sp. z o.o.
Craemer GmbH
Poliamid Plastics Sp. z o.o.