W II kwartale br. General Motors Co. sprzedał na całym świecie 2,5 mln samochodów. To o 0,5 proc. więcej niż przed rokiem.
Sprzedaż w podziale na regiony:
Sprzedaż w podziale na regiony:
- GM North America - 929,8 tys. sztuk (+5,6 proc.), w tym Stany Zjednoczone - 806,2 tys. (+6,7 proc.),
- GM Europe - 336,4 tys. (-11,2 proc.), w tym Wlk. Brytania - 75,1 tys. (+1,2 proc.),
- GM South America - 213,9 tys. (-18,4 proc.),
- GM International Operations - 213,6 tys. (-3 proc.)
- GM Greater China - 812,2 tys. (+8,1 proc.), w tym Chiny - 812,2 tys.
- Chevrolet -1,25 mln (-5,2 proc.)
- Opel/Vauxhall - 297,9 tys. (+2,8 proc.)
- Buick - 278,5 tys. (+11 proc.)
- Cadillac - 66,1 tys. (+14,2 proc.)
- inne - 615,6 tys. (+6,7 proc.)