Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
To będzie kiepski rok dla europejskich koncernów samochodowych. Dlatego agresywnie walczą o rynki zbytu poza kontynentem.

Trafią tam na chińską konkurencję. Najwięksi producenci z tego kraju - SAIC, Geely, BYD i BAIC, nie ukrywają, że ich także interesuje nie tylko własny rynek, gdzie prymat mają zapewniony. Dzisiaj na rynku europejskim jest ponad 30-proc. nadwyżka mocy produkcyjnych, czyli z europejskich fabryk mogłoby wyjechać o 6,5 mln aut więcej, niż rynek jest w stanie wchłonąć. Tegoroczny spadek sprzedaży jest tu prognozowany na 8,5 proc., w porównaniu ze wzrostem na całym świecie o 2 proc.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
RADMOT Sp. z o.o.
Impel Group
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Linde  Material Handling Polska Sp. z o. o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.