Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
volvo logo_greyVolvo Cars rozpoczęło rok 2019 mocnym uderzeniem, notując w styczniu 16,7-procentowy wzrost sprzedaży globalnej w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Do wzrostu przyczyniły się wszystkie kluczowe regiony - USA, Chiny i Europa.

W styczniu Volvo Cars sprzedało łącznie 50 679 samochodów, jako że popyt na obsypywane nagrodami SUV-y marki nieprzerwanie pozostaje ogromny. Najnowsze modele marki, kombi V60 i sedan S60 również przyczyniły się do wyraźnego zwiększenia sprzedaży.
volvo. jpg
W Chinach, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 3,6% - do 11 957 aut, liderami sprzedaży były, produkowane w chińskich fabrykach marki, modele XC60 oraz S90.

Na rynku USA, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 5,2%, do 5854 aut. Bestsellerem regionu był XC60, a tuż za nim uplasował się XC90.

Europejska sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 24,4%, aż do 26 195 samochodów. Znakomity wynik to efekt wysokiego popytu na modele XC60, XC40 oraz nowe V60.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

item Polska Sp. z o. o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.