Volvo Cars rozpoczęło rok 2019 mocnym uderzeniem, notując w styczniu 16,7-procentowy wzrost sprzedaży globalnej w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Do wzrostu przyczyniły się wszystkie kluczowe regiony - USA, Chiny i Europa.
W styczniu Volvo Cars sprzedało łącznie 50 679 samochodów, jako że popyt na obsypywane nagrodami SUV-y marki nieprzerwanie pozostaje ogromny. Najnowsze modele marki, kombi V60 i sedan S60 również przyczyniły się do wyraźnego zwiększenia sprzedaży.
W Chinach, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 3,6% - do 11 957 aut, liderami sprzedaży były, produkowane w chińskich fabrykach marki, modele XC60 oraz S90.
Na rynku USA, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 5,2%, do 5854 aut. Bestsellerem regionu był XC60, a tuż za nim uplasował się XC90.
Europejska sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 24,4%, aż do 26 195 samochodów. Znakomity wynik to efekt wysokiego popytu na modele XC60, XC40 oraz nowe V60.
W styczniu Volvo Cars sprzedało łącznie 50 679 samochodów, jako że popyt na obsypywane nagrodami SUV-y marki nieprzerwanie pozostaje ogromny. Najnowsze modele marki, kombi V60 i sedan S60 również przyczyniły się do wyraźnego zwiększenia sprzedaży.
W Chinach, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 3,6% - do 11 957 aut, liderami sprzedaży były, produkowane w chińskich fabrykach marki, modele XC60 oraz S90.
Na rynku USA, sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 5,2%, do 5854 aut. Bestsellerem regionu był XC60, a tuż za nim uplasował się XC90.
Europejska sprzedaż wzrosła w styczniu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 24,4%, aż do 26 195 samochodów. Znakomity wynik to efekt wysokiego popytu na modele XC60, XC40 oraz nowe V60.