Mercedes-Benz kolejny raz najbardziej wartoścową marką motoryzacyjną klasy premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2018” jest jedyną europejską marką w pierwszej dziesiątce.
W najnowszym rankingu „Best Global Brands 2018” opublikowanym przez Interbrand, Mercedes-Benz zajął 8. miejsce i tym samym, znalazł się w czołówce najbardziej wartościowych marek na świecie. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki Mercedes-Benz wzrosła o 2% i obecnie wynosi 48,6 mld dolarów.
Kryteria klasyfikacji biorą pod uwagę przede wszystkim:
Mocne strony Mercedes-Benz to zaufanie wieloletniej tradycji, siła innowacji oraz nieustająca potrzeba tworzenia na nowo, szukania doskonałych rozwiązań aż znajdzie się to, co najlepsze.
Mercedes-Benz od początku swego istnienia, czyli od wynalezienia samochodu przez Karla Benz, stawia na najwyższe standardy jakości i odpowiada na potrzeby klientów w myśl zasady „The best or nothing.”
Pełny ranking można znaleźć na stronie: www.bestglobalbrands.com.
W najnowszym rankingu „Best Global Brands 2018” opublikowanym przez Interbrand, Mercedes-Benz zajął 8. miejsce i tym samym, znalazł się w czołówce najbardziej wartościowych marek na świecie. W porównaniu z ubiegłym rokiem, wartość marki Mercedes-Benz wzrosła o 2% i obecnie wynosi 48,6 mld dolarów.
Kryteria klasyfikacji biorą pod uwagę przede wszystkim:
- wyniki finansowe dotyczące produktów i usług sprzedawanych pod daną marką,
- rolę jaką marka odgrywa podczas decyzji zakupowych,
- siłę marki w starciu z konkurencją i umiejętność tworzenia stałego zapotrzebowania na swoje usługi lub produkty.
Mocne strony Mercedes-Benz to zaufanie wieloletniej tradycji, siła innowacji oraz nieustająca potrzeba tworzenia na nowo, szukania doskonałych rozwiązań aż znajdzie się to, co najlepsze.
Mercedes-Benz od początku swego istnienia, czyli od wynalezienia samochodu przez Karla Benz, stawia na najwyższe standardy jakości i odpowiada na potrzeby klientów w myśl zasady „The best or nothing.”
Pełny ranking można znaleźć na stronie: www.bestglobalbrands.com.