W trzecim kwartale 2012 roku Chevrolet sprzedał na całym świecie ponad 1,25 miliona samochodów, co oznacza wzrost o 3,1% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2011, a także ósmy z kolei rekordowy kwartał dla marki.
Tempo światowego wzrostu firmy Chevrolet przewyższa tempo wzrostu innych wiodących marek motoryzacyjnych.
„Chevrolet trafia w gusta coraz większej liczby klientów na całym świecie dzięki zaoferowaniu odbiorcom najbogatszej gamy modelowej w historii marki”, powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. globalnego marketingu. „Chcemy nadal wykorzystywać nasz ogromny potencjał, będący zasługą ośmiu kolejnych rekordowych kwartałów, wprowadzając na całym świecie 25 nowych produktów w 2013 roku”.
Najpopularniejszym modelem Chevroleta na świecie pozostaje Cruze, który od początku roku sprzedał się w liczbie ponad 550 000 egzemplarzy, natomiast od momentu debiutu rynkowego trafił w ręce ponad 1,65 miliona klientów. Sprzedaż niewielkiego Sparka, miejskiego modelu Aveo/Sonic oraz sedana Malibu sukcesywnie rośnie wraz ze zwiększaniem liczby samochodów dostępnych w salonach dilerskich na świecie. Wprowadzenie do oferty w Tajlandii pickupa Colorado wywindowało miesięczne statystyki sprzedaży marki do poziomu znacznie przewyższającego wynik łącznej sprzedaży osiągnięty na tym rynku w roku 2011.
Chevrolet odnotował w trzecim kwartale wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku na wszystkich pięciu największych rynkach:
W Europie Chevrolet zaprezentował 10 nowych samochodów w ciągu zaledwie 18 miesięcy. Dziś firma może się poszczycić jedną z najmłodszych gam modelowych w branży motoryzacyjnej, przy czym ofensywa produktowa będzie kontynuowana w roku 2013 za sprawą odświeżonego Sparka oraz Traxa – nowego SUV-a Chevroleta, który pojawi się w europejskich salonach sprzedaży wiosną przyszłego roku.
Chevrolet, tradycyjnie amerykańska marka, odnotowuje obecnie ponad 60 procent sprzedaży poza rynkiem amerykańskim.
Tempo światowego wzrostu firmy Chevrolet przewyższa tempo wzrostu innych wiodących marek motoryzacyjnych.
„Chevrolet trafia w gusta coraz większej liczby klientów na całym świecie dzięki zaoferowaniu odbiorcom najbogatszej gamy modelowej w historii marki”, powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. globalnego marketingu. „Chcemy nadal wykorzystywać nasz ogromny potencjał, będący zasługą ośmiu kolejnych rekordowych kwartałów, wprowadzając na całym świecie 25 nowych produktów w 2013 roku”.
Najpopularniejszym modelem Chevroleta na świecie pozostaje Cruze, który od początku roku sprzedał się w liczbie ponad 550 000 egzemplarzy, natomiast od momentu debiutu rynkowego trafił w ręce ponad 1,65 miliona klientów. Sprzedaż niewielkiego Sparka, miejskiego modelu Aveo/Sonic oraz sedana Malibu sukcesywnie rośnie wraz ze zwiększaniem liczby samochodów dostępnych w salonach dilerskich na świecie. Wprowadzenie do oferty w Tajlandii pickupa Colorado wywindowało miesięczne statystyki sprzedaży marki do poziomu znacznie przewyższającego wynik łącznej sprzedaży osiągnięty na tym rynku w roku 2011.
Chevrolet odnotował w trzecim kwartale wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku na wszystkich pięciu największych rynkach:
- W Stanach Zjednoczonych Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 458 721 samochodów, co oznacza wzrost o 2,1%, będący w głównej mierze zasługą rekordowej sprzedaży samochodów osobowych, takich jak Volt, Cruze, Sonic i Spark.
- W Chinach Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 152 328 pojazdów, co oznacza wzrost o 3,7%.
- Sprzedaż modeli Chevroleta w Brazylii ponownie wzrosła w omawianym kwartale o 13,5% do poziomu 182 906 samochodów. Pod koniec tego miesiąca marka wprowadzi na rynek brazylijski model Onix, czyli niewielkiego hatchbacka wyposażonego w łatwy w obsłudze multimedialny system Chevrolet MyLink, który oferuje klientom szerokie możliwości przyłączeniowe.
- Chevrolet utrzymuje trend wzrostowy w Rosji, dzięki wprowadzeniu do sprzedaży w tym regionie 7 nowych modeli. Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 58 453 samochody, co oznacza wzrost o 28,8%.
- W Meksyku Chevrolet sprzedał w trzecim kwartale 44 387 samochodów, co oznacza wzrost o 14,3%.
W Europie Chevrolet zaprezentował 10 nowych samochodów w ciągu zaledwie 18 miesięcy. Dziś firma może się poszczycić jedną z najmłodszych gam modelowych w branży motoryzacyjnej, przy czym ofensywa produktowa będzie kontynuowana w roku 2013 za sprawą odświeżonego Sparka oraz Traxa – nowego SUV-a Chevroleta, który pojawi się w europejskich salonach sprzedaży wiosną przyszłego roku.
Chevrolet, tradycyjnie amerykańska marka, odnotowuje obecnie ponad 60 procent sprzedaży poza rynkiem amerykańskim.