Cadence, dostawca części samochodowych, będący w stanie bankructwa (Chapter 11) pozwał General Motors, podając, że ten producent aut nie zapłacił 4,9 mld dolarów za części, wykonane prace i wyposażenie.
Cadence, od sierpnia 2008 r. znajdujące sie w upadłości, w grudniu zeszłego roku poinformowało, że upożądkowana likwidacja jest najlepszym rozwiązaniem.
Zgodnie z umową pomiędzy Cadence a GM, zatwierdzoną przez sąd upadłościowy w październiku 2008 r., producent aut był zobowiązany do dokonywania z dostawcą przyspieszonych rozliczeń za części i serwis, ponieważ ten znajduje się w upadłości.
Cadence, który przed jego upadłością zatrudniał ok. 1,5 tys. osób i miał pięć zakładów produkcyjnych w stanach Michigan i Indiana.
Cadence, od sierpnia 2008 r. znajdujące sie w upadłości, w grudniu zeszłego roku poinformowało, że upożądkowana likwidacja jest najlepszym rozwiązaniem.
Zgodnie z umową pomiędzy Cadence a GM, zatwierdzoną przez sąd upadłościowy w październiku 2008 r., producent aut był zobowiązany do dokonywania z dostawcą przyspieszonych rozliczeń za części i serwis, ponieważ ten znajduje się w upadłości.
Cadence, który przed jego upadłością zatrudniał ok. 1,5 tys. osób i miał pięć zakładów produkcyjnych w stanach Michigan i Indiana.