Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Dziesięć dni ma GM na przedstawienie planu restrukturyzacji. Nie zdąży - twierdzą amerykańscy finansiści. P.o. prezesa GM Fritz Henderson przyznaje im rację.

Dwa zagrożone bankructwem koncerny samochodowe: Chrysler LLC i General Motors Corp. masowo zamykają swoje salony dealerskie, aby obniżyć koszty i poprawić swoją sytuację finansową.

Problemy GM w Ameryce Łacińskiej są główną przeszkodą w negocjaciach z Fiatem - twierdzi "FT". Latynoski dział GM obejmuje też Afrykę i Bliski Wschód.

Lear Corp., drugi na świecie producent siedzeń samochodowych, poniósł stratę w pierwszym kwartale br. na skutek ograniczenia zamówień przez klientów oraz kosztów związanych z cięciem zatrudnienia i zamykaniem fabryk.

Chrysler zwrócił się do sądu ds. bankructw w Nowym Jorku o zgodę na rozwiązanie umów z 789 dealerami samochodów.

Akcje GM staniały w Nowym Jorku o 24,3 proc. do 1,09 dolara, po wiadomości o sprzedaniu papierów przez sześciu szefów koncernu.

Nowojorski sąd ds. bankructw ustalił, że Fiat może liczyć na większościowy udział w Chryslerze, jeśli spełni trzy warunki:

Nissan Motor Co, trzeci co do wielkości japoński producent aut, nieoczekiwanie zmniejszył prognozę strat w roku finansowym 2008/2009, który zakończył się w marcu.

Siemens
baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Takoni Sp. z o.o.
GABEC
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
NESDESIGN Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska