Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
10 sierpnia 2021 roku Pan Wojciech Kowalczyk, Przewodniczący Rady Nadzorczej Boryszew S.A., złożył z tym samym dniem rezygnację z pełnionej funkcji.

Przedsiębiorca Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Renault MASTER III, wyprodukowanych w BATILLY (Francja) od 10 do 23.02.2021 r. oraz od 25 do 26.02.2021 r., istnieje ryzyko utraty skuteczności hamulca parkingowego z powodu anomalii fabrycznej w tylnym prawym zacisku hamulcowym.

eRajd udowodnił, że po europejskich autostradach elektrycznym SUV-em można w ciągu jednego dnia pokonać ok. 1,5 tys. km. Na całej trasie eRajdu, zorganizowanego przez redakcję portalu wysokienapiecie.pl, średni koszt energii wyniósł 25 zł/100 km, a więc o połowę taniej niż koszt paliwa w przypadku porównywalnego samochodu spalinowego.

Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Hyundai Kona EV (OS EV), wyprodukowanych w Korei Południowej od 11 maja 2018 r. do 13 marca 2020 r., może wystąpić zwarcie w celi zestawu akumulatorów wysokiego napięcia.

Peugeot Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Peugeot 508 belki dachowe, zakupione jako wyposażenie akcesoryjne, mogą mieć niewystarczającą odporność na wiatr w przypadku przewożenia na nich ładunków innych niż bagażnik dachowy.

6 sierpnia br. Senat RP odrzucił ustawę o szczególnych rozwiązaniach związanych ze specjalnym przeznaczeniem gruntów leśnych.

Wydłuża się czas oczekiwania na zamówione samochody. Fabryki co chwilę stają, bo na rynku brakuje półprzewodników. Pod koniec roku niektórym markom może zabraknąć aut.

Przedsiębiorca Mazda Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa UOKiK, że w samochodach marki Mazda 3 BK, wyprodukowanych w Japonii od 18 lutego 2003 r. do 22 czerwca 2006 r., podczas wypadku plastikowe logo na pokrywie zespołu poduszki powietrznej kierownicy może pęknąć a jego fragmenty mogą wlecieć do wnętrza pojazdu w czasie wyzwolenia poduszki powietrznej.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Link International Transport
ANT Solutions Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.