Najnowszy raport opublikowany przez InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen ukazuje podejście Polaków do najpopularniejszych tez na temat samochodów elektrycznych. Zdaniem respondentów, auta na prąd są drogie, ale rzadziej trafiają do serwisu, a jazda nimi jest tańsza niż samochodami z silnikiem spalinowym.
18 sierpnia operator transportu publicznego w Hamburgu - firma Hamburger Hochbahn - ogłosiła listę potencjalnych dostawców 530 autobusów elektrycznych w latach 2021-2025. Są na niej m.in. marki Mercedes-Benz i Solaris, które zaoferowały modele dwunasto- i osiemnastometrowe swoich elektrycznych pojazdów.
Przedsiębiorca British Automotive Polska S.A., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Land Rover Discovery z roku modelowego 2017-2019 może wystąpić sytuacja, w której w związku z przeciekiem wody do zamka tylnych drzwi, może wystąpić korozja i w konsekwencji awaria zamka, w wyniku której zamek tylnych drzwi nie zarygluje się w prawidłowy sposób, co w skrajnym przypadku może doprowadzić do otwarcia się tylnych drzwi w trakcie jazdy.
Przedsiębiorca FCA Poland S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Jeep Cherokee (KL), z rocznika 2014-2017, wyposażonych w skrzynię biegów PTU, wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych, możliwy jest luz pomiędzy wielowypustem mechanizmu różnicowego a wałem wyjściowym przekładni.
Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes, Klasy C (BR 205), Klasy E (BR 213), GLC BR 253), AMG GT 4-drzwiowe Coupé (BR 290) i EQC (BR 293) z elektrycznym mechanizmem odblokowania oparcia z tyłu, blokada oparcia tylnego fotela po lewej stronie nie odpowiada specyfikacji.
Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes, Typ 247 (GLB), uszczelnienie nadwozia w obszarze przedniej wnęki koła jest niezgodne ze specyfikacją.
Przełomowy ID.3 rozpoczyna trzeci, wielki rozdział w historii marki Volkswagen. Tak jak Garbus czy Golf, ten wyposażony wyłącznie w napęd elektryczny kompaktowy samochód wyznacza początek nowej epoki. Już 26 sierpnia marka przedstawi polską ofertę seryjnej wersji modelu ID.3.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności