Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA

Opel, zależny od zagrożonego bankructwem General Motors, może potrzebować ponad 1 mld euro kredytu.

Niemiecki rząd chce się zaangażować w ratowanie koncernu. Ma w tym pomóc spółka powiernicza, która przejęłaby kontrolę nad Oplem po upadku GM - informuje "Rzeczpospolita".

Klienci w Europie kupili w kwietniu o 12 procent samochodów mniej niż przed rokiem. Łącznie Europejczycy zarejestrowali w ubiegłym miesiącu nieco ponad 1,25 mln nowych aut osobowych - podało zrzeszające producentów stowarzyszenie ACEA.

Fabryka koncernu PSA Peugeot Citroen w Trnavie poinformowała, że od czerwca zwiększa produkcję z 850 do 900 aut dziennie.

Do 20 maja Fiat oraz Magna International muszą przedstawić bliższe szczegóły jak chcą ratować Opla, należącego obecnie do General Motors.

We czwartek pracownicy fabryki Fiata w Termini Imerese niedaleko Neapolu przeprowadzili drugi w tym tygodniu strajk, w proteście przeciwko potencjalnemu zamknięciu zakładu.

Rząd niemiecki w tym tygodniu raczej nie podejmie decyzji w sprawie przyszłości Opla. Jedno wydaje się pewnie - nie będzie nacjonalizacji.

Niemieccy związkowcy z Opla i włoscy z Fiata potwierdzili w środę, że sprzeciwiają się zamknięciu zakładów samochodowych i zwolnieniu 18 tysięcy pracowników w Europie i Ameryce Południowej, jeśli dojdzie do wykupu Opla przez Fiata.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ANT Solutions Sp. z o.o.
GREG-PLAST
Sigfox Poland Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
HQ Plastics