Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Drugi producent aut we Francji jest zdania, że w tym roku tempo sprzedaży będzie o połowę mniejsze niż prognozował.

Od września do listopada Fiat będzie zamykał na tydzień cztery ze swoich pięciu fabryk we Włoszech. To najbardziej drastyczne posunięcie władz spółki od 2004 r., kiedy była ona bliska bankructwa, a misji ratunkowej podjął się prezes Sergio Marchionne.

Włoski końcem motoryzacyjny Fiat zapowiedział, że jesienią na kilka tygodni zatrzyma produkcję w czterech z sześciu krajowych fabryk, wysyłając na przymusowe urlopy 22 tys. pracowników.

Fiat nie jest zainteresowany żadną marką samochodu, należącą do motoryzacyjnego giganta General Motors -zapewnił dziś szef włoskiego koncernu, Sergio Marchionie.

Ford prowadzi rozmowy z Renault w sprawie sprzedaży szwedzkiego koncernu Volvo - podały cytowane przez Agencję Reutera źródła zbliżone do spółek.

Jak donoszą rosyjskie media jeszcze w tym roku Rosja ma szanse stać się drugim co do wielkości rynkiem samochodowym Europy. Chodzi o zwiększony popyt na auta zagranicznych marek oraz tych produkowanych na bazie zachodnich komponentów.

Automotive Components Europe, dostawca komponentów samochodowych do systemów hamulcowych, przejął czeskiego producenta komponentów żeliwnych Feramo Metallum International za 6,34 mln euro.

AvtoVAZ, największy w Rosji producent samochodów w I półroczu 2010 r. zanotował wzrost sprzedaży o 22,7 proc. W tym czasie producent z Togliatti sprzedał 220,8 tys. aut, w tym 69,1 tys. samochodów w ramach rządowego programu "złomowego".

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Etyfol
Galwanizer Sp. z o.o.