Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Stowarzyszenie ACEA zaktualizowało informację jak epidemia COVID-19 wpływa na przemysł motoryzacyjny w Europie.

W pierwszym kwartale 2020 roku ŠKODA AUTO osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 4,85 miliarda euro, notując niewielki spadek o 1,4 proc. w stosunku do minionego roku.

Od drugiej połowy kwietnia trwa przywracanie produkcji w europejskich fabrykach samochodów, pojazdów i silników.

W I miesiącu II kwartału 2020 r. w Wlk. Brytanii zostało zarejestrowanych 4 321 nowych samochodów osobowych. To o 97,7 proc. mniej niż w kwietniu zeszłego roku.

Niemcy są głównym partnerem handlowym i kooperacyjnym przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, więc sytuacja w tym kraju jest dla nas szczególnie ważna.

W fabryce ŠKODA AUTO w Mladá Boleslav zgodnie z planem wznowiono montaż wysokonapięciowych akumulatorów trakcyjnych dla modeli Grupy Volkswagen wyposażonych w napęd hybrydowy typu plug-in.

W pierwszych trzech miesiącach 2020 r. Porsche musiało zmierzyć się ze skutkami pandemii koronawirusa: w porównaniu z tym samym okresem przed rokiem zysk operacyjny firmy spadł o 34%, do 0,6 miliarda euro.

O ile we Francji w kwietniu zarejestrowano niespełna 21 tys. nowych samochodów osobowych to we Włoszech rynek motoryzacyjny powiększył się jedynie o 4 279 nowych aut.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Nifco Poland Sp. z o.o.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.