Iława rozstrzygnęła przetarg na dostawę łącznie dziewięciu nowych autobusów. Oba przetargowe zadania padły łupem Solarisa, który na punkty pokonał Autosana w MIDI-zadaniu.
Przypomnijmy, że Iława przetarg na nowe autobusy ogłosiła w pierwszych dniach kwietnia. Pisaliśmy o tym tutaj. Postępowanie zostało podzielone na dwa zadania. W pierwszym miały zostać wybrane konstrukcje klasy MIDI. Chodziło o dostawę siedmiu sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów o długości całkowitej od 10,4 do 11,00 m, szerokości 2,5 - 2,55 m i nie wyższych niż 3,10 m wraz z klimatyzacją. Szacunkowa wartość tego zadania to 1 785 835,53 EUR, czyli ok. 7 680 000 PLN netto.
Przypomnijmy, że Iława przetarg na nowe autobusy ogłosiła w pierwszych dniach kwietnia. Pisaliśmy o tym tutaj. Postępowanie zostało podzielone na dwa zadania. W pierwszym miały zostać wybrane konstrukcje klasy MIDI. Chodziło o dostawę siedmiu sztuk fabrycznie nowych, jednoczłonowych, niskoemisyjnych, niskopodłogowych autobusów o długości całkowitej od 10,4 do 11,00 m, szerokości 2,5 - 2,55 m i nie wyższych niż 3,10 m wraz z klimatyzacją. Szacunkowa wartość tego zadania to 1 785 835,53 EUR, czyli ok. 7 680 000 PLN netto.
W drugiej cześci miasto szukało dostawcy dwóch nowych autobusów klasy MAXI. W tym wypadku chodziło o jednoczłonowe, niskopodłogowe pojazdy o długości całkowitej 11,5 - 12 m, szerokości 2,5 - do 2,55 m, wysokości do 3,10 m wraz z klimatyzacją. Autobusy będą wyposażone w napęd hybrydowy, najlepiej ze sterowaniem szeregowym. Szacunkowa wartość tego zadania to 965 421,99 EUR, czyli ok. 4 152 400 PLN netto.
Dostawy wszystkich autobusów dla Iławy mają się zakończyć najpóźniej do końca sierpnia 2020 r.