Skoda Auto Polska SA po raz czwarty otrzymała nagrodę importera roku w kategorii "marketing", przyznawaną co roku przez koncern Skoda Auto.
W historii konkursu "Importer of the Year" - prowadzonego od 5 lat przez koncern Skoda Auto, polski importer został nagrodzony czterokrotnie w kategorii "marketing". Strategia marketingowa obrana przez polskiego importera została doceniona i wyróżniona poprzednio w 2005, 2007 i 2008 roku.
Jurorzy oceniający poszczególnych importerów Skody z całego świata, biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży.
Jurorzy oceniający poszczególnych importerów Skody z całego świata, biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży.
Więcej w serwisie wnp.pl