Zdaniem prezesa Fiata Sergia Marchionne po kryzysie zostanie na świecie najwyżej dziesięć znaczących koncernów motoryzacyjnych. Dzisiaj jest ich około 30.
Analitycy prognozują również likwidację 18 fabryk w Europie. - Nie ma szans producent, który nie jest w stanie sprzedać więcej niż 5 mln aut - uważa Marchionne i nie zaprzecza, kiedy jest pytany, czy połączenie jego firmy z Peugeotem/Citroenem jest możliwe.
Fiat już produkuje we Włoszech wspólnie z Francuzami furgonetki - Peugeot Boxer, Citroen Jumper i Fiat Ducato. Takie połączenie doprowadziłoby do powstania 4. największego na świecie producenta aut.
Wczoraj ujawniono informacje o bliskim sfinalizowaniu umowy o przejęciu przez Nissana lwiej części Chryslera, w tym także producenta komponentów Magna.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Analitycy prognozują również likwidację 18 fabryk w Europie. - Nie ma szans producent, który nie jest w stanie sprzedać więcej niż 5 mln aut - uważa Marchionne i nie zaprzecza, kiedy jest pytany, czy połączenie jego firmy z Peugeotem/Citroenem jest możliwe.
Fiat już produkuje we Włoszech wspólnie z Francuzami furgonetki - Peugeot Boxer, Citroen Jumper i Fiat Ducato. Takie połączenie doprowadziłoby do powstania 4. największego na świecie producenta aut.
Wczoraj ujawniono informacje o bliskim sfinalizowaniu umowy o przejęciu przez Nissana lwiej części Chryslera, w tym także producenta komponentów Magna.
Więcej w "Rzeczpospolitej".