Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
LG Energy Solution ogłosiła dziś wyniki finansowe za pierwszy kwartał br., odnotowując piąty z rzędu kwartalny wzrost przychodów, a także poprawę zysków operacyjnych.

W ubiegłym tygodniu odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę zakładu przeznaczonego do produkcji samochodów elektrycznych typu PBV (Purpose-Built Vehicles). Ceremonia odbyła się w fabryce Kia w Hwaseong, zlokalizowanej w prowincji Gyeonggi w Korei Południowej.

Stowarzyszenie Research Association of Biomass Innovation for Next Generation Automobile Fuels powstało w 2022 roku z inicjatywy Toyoty i japońskiego koncernu energetycznego ENEOS. Jego zadaniem jest opracowanie nowych metod produkcji biopaliwa z biomasy w taki sposób, aby cyrkulacja wodoru, tlenu i CO2 była jak najkorzystniejsza dla klimatu i środowiska.

I kwartał 2023 roku był rekordowy dla Tesla zarówno pod względem wyprodukowanych samochodów jak również dostaw do klientów. Wysoki wzrost należy wiązać głównie z uruchomieniem w zeszłym roku fabryki Tesla Brandenburg.

Grupa Volkswagen intensyfikuje swoje działania w Ameryce Północnej, chcąc zająć silną pozycję na tym ważnym dla pojazdów elektrycznych rynku. Grupa i jej zajmująca się akumulatorami spółka PowerCo wybrały St. Thomas w Ontario w Kanadzie, aby zbudować pierwszą za oceanem gigafabrykę, która będzie produkować zrównoważone, zunifikowane ogniwa.

Toyota opracowała nowy elektrolizer wody produkujący wodór bez emisji CO2 na potrzeby zakładów przemysłowych. Konstrukcja urządzenia w 90% opiera się na komponentach zestawu ogniw paliwowych drugiej generacji, stosowanych w sedanie Toyota Mirai i autobusie miejskim Toyota SORA.

Nissan zaprezentował nową strategię rozwoju zelektryfikowanych układów napędowych, którą nazwał „X-in-1". Jej główne założenie polega na tym, aby najważniejsze elementy układu napędowego w samochodach elektrycznych i w modelach wyposażonych w napęd e-POWER były wykorzystywane w jednych i drugich autach oraz by podzespoły te miały modułową konstrukcję.

Ford Motor Company powołał spółkę zależną Latitude AI, w całości należącą do Forda, skoncentrowaną na opracowaniu systemów zautomatyzowanej jazdy, które w milionach pojazdów przejmą od kierowców funkcje kontroli manualnej i wzrokowej.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

FABER CNC
ANT Solutions Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Craemer GmbH
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
RADMOT Sp. z o.o.