Toyota razem z Isuzu, DENSO, Hino oraz Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) rozpoczęły prace rozwojowe nad silnikami wodorowymi do dużych ciężarówek.
Fabryka Forda Silverton Assembly Plant w Pretorii, produkująca kultowego Rangera na potrzeby eksportu do ponad 100 rynków na całym świecie, pozyskuje obecnie 35% niezbędnej do działania energii z OZE.
Audi wyznacza kierunek związany z produkcją modeli bazujących na platformie technologicznej dla samochodów w pełni elektrycznych PPE (Premium Platform Electric) w Chinach. W tym celu zawiązało na tamtejszym rynku spółkę Audi FAW NEV Company.
23 czerwca br. chińska firma CATL poinfomowała, że wprowadza na rynek akumulatory do aut elektrycznych - Qilin, trzecią generację technologii CTP (cell-to-pack).
Ford, jako lider branży motoryzacyjnej stale dąży do zmniejszania wpływu swojej działalności na środowisko. Producent skupia się m.in. na pozyskiwaniu surowców powstających wyłącznie w odpowiedzialny sposób.
Klimat zmienia się znacznie szybciej niż świat jest w stanie za tym nadążyć. Podnoszący się poziom mórz, susze i pożary lasów wskazują, że sytuacja jest wręcz krytyczna. Zatem odpowiedzialność środowiskowa to dziś jeden z najistotniejszych aspektów działalności biznesu.
Ford, jeden z największych producentów samochodów na świecie wyznacza standardy nie tylko w jakości oferowanych samochodów i użytych w nich technologii, ale także w działaniach na rzecz ograniczenia negatywnego wpływu swojej działalności na środowisko.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności