Takoni
Stokvis Tapes
VIA
9 sierpnia br. firma Mobis, podmiot należący do Hyundai Motor Group, poinformowała o uzyskaniu od Volkswagen AG zamówienia na montaż systemu akumulatorów, niezbędnego elementu pojazdów elektrycznych.

SEUL, 8 sierpnia 2023 r. - LG Energy Solution (LGES; KRX: 373220) ogłosiło utworzenie pierwszej wspólnej spółki Joint Venture zajmującej się recyklingiem akumulatorów z Zhejiang Huayou Recycling Technology Co., Ltd (dalej zwaną “ Huayou Recycling”), spółką zależną Huayou Cobalt.

W I półroczu 2023 r. sprzedaż Magna Int. wzrosła do 21 mld dolarów. To o 14 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. W samym II kwartale tego roku koncern zanotował wzrost sprzedaży o 17 proc. do 10,98 mld dolarów.

W pierwszych sześciu miesiącach 2023 roku Toyota Motor Corporation (TMC) sprzedała na całym świecie 5 419 841 aut marek Toyota, Lexus, Daihatsu oraz Hino. To wzrost o 5,5% w stosunku do wyniku ubiegłorocznego i drugie najlepsze półrocze w historii marki pod względem sprzedaży, co pokazuje, że koncern poradził sobie z ograniczeniami związanymi z zaburzonymi łańcuchami dostaw i sprawnie realizuje rosnącą liczbę zamówień.

Grupa Hyundai Motor ogłosiła dziś, wspólnie z Uniwersytetem Narodowym w Seulu (SNU), inaugurację centrum badawczego Joint Battery Research Center. Wspólny wysiłek między Grupą a SNU ma na celu rozwój technologii akumulatorów i wspieranie współpracy przemysłu i środowiska akademickiego, w celu zdobycia pozycji światowego lidera w dziedzinie akumulatorów.

Producent opon klasy premium, firma Hankook, na podstawie skonsolidowanych wyników finansowych ogłosiła sprzedaż za drugi kwartał 2023 r. w wysokości 2 263,4 mld KRW (ok. 1 580,8 mln EUR) oraz zysk operacyjny w wysokości 248,2 mld KRW (ok. 173,3 mln EUR). Zarówno sprzedaż, jak i zysk operacyjny wzrosły odpowiednio o 11% i o 41,6% rok do roku.

Leoni, globalny dostawca rozwiązań do zarządzania energią i danymi w sektorze motoryzacyjnym, poinformował o rozbudowaniu swoich mocy produkcyjnych w Maroku. Dzięki nowym inwestycjom w ciągu kilku lat powstanie 7 tys. nowych miejsc pracy.

Dzięki dużej ofensywie produktowej marka Volkswagen zamierza osiągnąć znaczące zyski w Ameryce Południowej. Do 2027 r. w Brazylii, na największym rynku w regionie firma planuje osiągnąć 40-procentowy wzrost. Jeszcze przed końcem 2023 r. firma wprowadzi do Brazylii swoje pierwsze w pełni elektryczne modele – ID.4. i ID. Buzz.

baza dostawcow

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
PW TYREX Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.