Po ponad 20 latach wzór marki BMW do komunikacji online i offline prezentuje się w nowej stylistyce. Zmodyfikowano logo komunikacyjne BMW, BMW i i BMW M, czcionkę oraz zasady projektowania. W ten sposób marka dostosowuje się do zmieniających się oczekiwań i przyzwyczajeń wizualnych, a także do epoki cyfrowej.

Firma BASF w roku obrotowym 2019 wygenerowała sprzedaż w wysokości 59,3 mld EUR; niewielki spadek sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim wynikał z niższych wolumenów i cen.

Firma Volvo Cars sprzedała w lutym 39 742 samochody, co oznacza 8 proc. spadek w porównaniu do lutego 2019 roku. Niższa sprzedaż związana jest z sytuacją na rynku chińskim, który skurczył się z powodu koronawirusa.

Dla VW, BMW i Daimlera Chiny to najważniejszy rynek zbytu. Sytuacja robi się dramatyczna.

W IV kwartale zeszłego roku sprzedaż Magna International w stosunku do tego samego okresu w 2018 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 9,4 mld dolarów.

Sojusz Renault-Nissan-Mitsubishi przedstawił nowe ramy dla dalszego wzmocnienia swojego modelu biznesowego i struktury zarządzania. Wszystkie trzy firmy podkreśliły, że Sojusz ma zasadnicze znaczenie dla strategicznego wzrostu i zwiększenia konkurencyjności każdej z nich.

Kia Motors Corporation opracowała pierwszy na świecie system zarządzania pracą przekładni automatycznej, który z wyprzedzeniem dostosowuje bieg do profilu drogi i do warunków ruchu. Kia planuje wdrożyć tę technologię w przyszłych modelach.

Porsche nabyło udziały w firmie DSP Concepts, Inc. z Doliny Krzemowej. W ramach rundy finansowania serii B zainwestowano w nią łącznie kwotę 14,5 mln dolarów amerykańskich (13,4 mln euro).

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SIROPOL Sp. z o. o.
KLGS Sp. z o.o.
QUIMILOCK Central Europe s.r.o
Bodycote Polska Sp. z o.o.
PHU BOMI Michalina Kołcz
FABER CNC