Toyota zainwestuje kolejne 1,3 miliarda dolarów w rozwój produkcji aut elektrycznych w Stanach Zjednoczonych. Środki zostały przeznaczone na uruchomienie w fabryce Toyota Kentucky produkcji nowego modelu elektrycznego oraz baterii do aut.
W IV kwartale 2023 roku sprzedaż amerykańskiego koncernu Lear Corp. wyniosła 5,8 mld dolarów wobec 5,4 mld dolarów w tym samym okresie roku poprzedniego (+9 proc. rok do roku).
Lexus rozpoczął produkcję modelu LBX w fabryce Iwate we wschodniej Japonii. Przełomowy miejski crossover powstaje w zakładach w regionie, który doświadczył zniszczenia w wyniku erupcji wulkanu i trzęsienia ziemi w Tohoku w 2011 roku.
Firma LG Energy Solution (KRX: 373220) ogłosiła wyniki finansowe za cały rok 2023, prezentując stabilny wzrost zarówno w rocznych skonsolidowanych przychodach, jak i zyskach operacyjnych.
2023 rok dla Toyota Motor Europe (TME) był rekordowy. W regionie sprzedano 1 173 419 aut, co jest wynikiem aż o 9% lepszym niż w poprzednich 12 miesiącach. W Europie koncern osiągnął 6,7% udziału w rynku, a Toyota jest drugą najpopularniejszą marką samochodów osobowych.
Grupa Renault odnotowała na całym świecie dynamiczny wzrost sprzedaży o 9% w porównaniu z 2022 rokiem. Łącznie w ciągu minionego roku sprzedała 2 235 345 samochodów. Grupa weszła w „spiralę” sukcesu, a trzy z jej marek wykazują silny wzrost.
Firma LG Electronics rozbudowała swoją infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych (EV), otwierając pierwszą fabrykę ładowarek EV w Stanach Zjednoczonych. Nowy obiekt o powierzchni 5500 metrów kwadratowych, zlokalizowany w Fort Worth w Teksasie, skupi się na dostarczaniu ładowarek na rynek północnoamerykański.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności