Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W I kwartale roku finansowego 2024 r. sprzedaż Magna International osiągnęła wartość 10,97 mld dolarów. To o 2 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.

Volkswagen rozpoczyna kolejną fazę transformacji w Chinach. Podczas China Capital Markets Day w Pekinie Grupa Volkswagen przedstawiła aktualizację strategii dla rynku chińskiego. Koncentruje się na wzmocnieniu możliwości technologicznych i obniżeniu kosztów na silnie rozwijającym się rynku.

Toyota Motor Europe (TME) udanie zaczęła 2024 rok. W pierwszym kwartale w regionie sprzedano 319 737 samochodów, co jest wynikiem o 10% lepszym niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Koncern w Europie poprawił swój udział w rynku o 0,2 p.p. i wynosi on 7,3%, a Toyota jest drugą najpopularniejszą marką samochodów osobowych.

Toyota przeznaczyła dodatkowe 300 milionów dolarów rozwój nowych przełomowych technologii.

Toyota uruchomiła nowe centrum badań i rozwoju Toyota Technical Center Shimoyama. Zainwestowano 300 miliardów jenów w obiekt, w którym będą projektowane i testowane następne modele Toyoty i Lexusa oraz sportowe samochody z linii GR.

Nissan przyspiesza realizację planów elektryfikacji i wzrostu w zróżnicowanym regionie AMIEO (Afryka, Bliski Wschód, Indie, Europa i Oceania) – wdraża nowy plan biznesowy The Arc, którego celem jest stymulowanie wartości i wzmocnienie konkurencyjności.

Elektryczne samochody chińskiej marki Leapmotor jeszcze w tym półroczu zaczną być wytwarzane w fabryce Stellantis w Tychach, poinformowała agencja Reutera.

Wspólne projekty rozwojowe oraz programy stażowe dla studentów w zakresie nowych technologii to główne założenia umowy, którą LG Energy Wrocław podpisało z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu.

MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Deltax Programming Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
item Polska Sp. z o. o.
TUV NORD Polska Sp. z o.o.