Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Od 2016 roku Toyota restrukturyzuje swoją działalność obejmującą całą grupę z perspektywy „home &away”. Jest to część jej transformacji w firmę zajmującą się mobilnością, stymulującą wzajemne doskonalenie poprzez ściślejszą współpracę z wysoce wyspecjalizowanymi spółkami należącymi do grupy.

W listopadzie ruszyła produkcja nowego Lexusa TX w fabryce Toyota Motor Manufacturing Indiana (TMMI). To pierwszy model marki, który powstaje w tych zakładach. Przygotowania do uruchomienia produkcji nowego auta Lexusa trwały dwa lata i wymagały przeszkolenia załogi oraz dostosowania procesów produkcyjnych do codziennego wytwarzania samochodów klasy premium.

Stellantis N.V. („Stellantis”) i Dongfeng Motor (Hong Kong) International Co., Limited, spółka zależna Dongfeng Motor Group Company Limited („Dongfeng”), potwierdzają zawarcie umowy, na mocy której Stellantis odkupi od Dongfeng 50 milionów akcji zwykłych (1,58% kapitału zakładowego Stellantis przed anulowaniem odkupionych akcji) za łączną kwotę 934 milionów euro. Stellantis zamierza anulować te akcje.

Toyota podpisała kontrakt z LG Energy Solution na dostawy baterii do samochodów elektrycznych o łącznej pojemności 20 GWh rocznie od 2025 roku, które trafią do nowych modeli marki produkowanych w USA.

Po wprowadzeniu na rynek własnej gamy pojazdów hybrydowych w 2024 roku Renault Korea Motors (RKM) czyni kolejny krok w rozwoju swojego hubu eksportowego i ogłasza podpisanie umowy z Polestar. Produkcja w 100% elektrycznego pojazdu Polestar 4 rozpocznie się w zakładzie w Busan w drugiej połowie 2025 roku.

Pierwszy samochód Toyoty został wyprodukowany w sierpniu 1935 roku. Po 88 latach i 2 miesiącach obecności na rynku z taśm montażowych koncernu zjechało już 300 milionów pojazdów. Co szóste wyprodukowane auto to Toyota Corolla, których powstało już blisko 53,4 miliona egzemplarzy.

Toyota w swoich fabrykach korzysta z innowacyjnej technologii Digital Twin. Wirtualne modele pozwalają firmie dokładnie analizować procesy bez zakłócania rzeczywistej produkcji, stając się kluczowym narzędziem we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań, ograniczając jednocześnie emisje CO2 oraz koszty.

W III kwartale roku finansowego 2023 r. sprzedaż Magna International wzrosła do 10,7 mld dolarów, o 4 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.

MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
Takoni Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
DSR S.A.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.