W I kwartale 2024 r. sprzedaż amerykańskiego koncernu Lear Corp. wyniosła 6,0 mld dolarów. To o 3 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
W I kwartale roku finansowego 2024 r. sprzedaż Magna International osiągnęła wartość 10,97 mld dolarów. To o 2 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
Volkswagen rozpoczyna kolejną fazę transformacji w Chinach. Podczas China Capital Markets Day w Pekinie Grupa Volkswagen przedstawiła aktualizację strategii dla rynku chińskiego. Koncentruje się na wzmocnieniu możliwości technologicznych i obniżeniu kosztów na silnie rozwijającym się rynku.
Toyota Motor Europe (TME) udanie zaczęła 2024 rok. W pierwszym kwartale w regionie sprzedano 319 737 samochodów, co jest wynikiem o 10% lepszym niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Koncern w Europie poprawił swój udział w rynku o 0,2 p.p. i wynosi on 7,3%, a Toyota jest drugą najpopularniejszą marką samochodów osobowych.
Toyota uruchomiła nowe centrum badań i rozwoju Toyota Technical Center Shimoyama. Zainwestowano 300 miliardów jenów w obiekt, w którym będą projektowane i testowane następne modele Toyoty i Lexusa oraz sportowe samochody z linii GR.
Nissan przyspiesza realizację planów elektryfikacji i wzrostu w zróżnicowanym regionie AMIEO (Afryka, Bliski Wschód, Indie, Europa i Oceania) – wdraża nowy plan biznesowy The Arc, którego celem jest stymulowanie wartości i wzmocnienie konkurencyjności.
Elektryczne samochody chińskiej marki Leapmotor jeszcze w tym półroczu zaczną być wytwarzane w fabryce Stellantis w Tychach, poinformowała agencja Reutera.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności